
Υπάρχει και αυτή η ποινή των 20 μηνών με αναστολή, που μάλλον δεν είναι ποινή. Υπάρχουν όμως και τα λόγια συμπαράστασης του ακροδεξιού αντιπροέδρου της ΝΔ, που θεωρεί απαράδεκτη την καταδίκη της Μισέλ και πρότεινε να περάσει νόμος από τη Βουλή για να αθωώνει κάθε βουλευτή που θα παραβιάζει τον νόμο περί προσωπικών δεδομένων. Και τα δύο είναι εξοργιστικά, αλλά πιο πολύ η νοοτροπία ότι τους ανήκουν το κράτος και οι θεσμοί. Γι’ αυτό πρέπει να ξεκουμπιστούν στις εκλογές, για να πάρει η δημοκρατία μια βαθιά ανάσα.
(σκίτσο αρχείου / 2024)

Σχολιάστε